Fundació Universitat-Empresa de les Illes Balears MP

• Emailinfo@fueib.org
  • Teléfono971172022
  • Año de constitución: 1996
  • Protectorado: Gobierno Balear. Conselleria de Cultura, Participación y Deportes. Dirección General de Cultura. Protectorado de Fundaciones

• Ámbito: Autonómico

Dirección: Ctra Valldemossa km 7,5, Palma, BALEARES, 07122

L'objecte i la finalitat de la Fundació són fomentar, promoure i dur a terme activitats dirigides de forma genèrica al foment de la cultura, l'educació i la investigació en tots els aspectes de la vida econòmica i social que puguin contribuir a millorar la societat en la qual es troba la Fundació. En particular, a establir vies de diàleg i col·laboració entre la Universitat de les Illes Balears i les empreses del seu entorn econòmic i social, a afavorir la cooperació en els diferents departaments de la Universitat i a fomentar la transferència de la tecnologia entre la Universitat i la societat.

Áreas de actividad: Desarrollo y cooperación internacional Educación superior Empleo y Formación Investigación

Beneficiarios: Estudiantes Investigadores y docentes Público en general Trabajadores cuenta ajena/Profesionales

Personas jurídicas públicas: Entidades Educativas

Universitat de les Illes Balears y Consell Social de la UIB.